, , , , ,
Aszf. 4.9. pontja alapján,Magyarországon belül
Ha a szállítást a Gls futárszolgálata, végzi: A szállítás díja 30.000 Ft-os megrendelésig:
•Címre
•Gls Csomagpontra és automatába 950 Ft (748 Ft + Áfa)
Ha a szállítást a Magyar Posta Zrt. , továbbiakban az MPL futárszolgálata, végzi:
A szállítás díja 30.000 Ft-os megrendelésig:
•Posta hivatalba 2365 Ft ( 1862 Ft + Áfa)
•Posta Pontra 2365 Ft ( 1862 Ft + Áfa)
Az itt feltüntetett díjak növekedhetnek a csomag mérete, súlya és az utánvét összege alapján.
Ezekből a Szolgáltató - egyéni döntése alapján - jogosult kedvezményeket adni.
A fenti díjak normál csomagra, 1 napos garantált kézbesítéssel, házhozszállítás esetén, hétfőtől – péntekig, 8 és 17 óra közötti bármikori kézbesítéssel értendők.
A postaköltség 30.000 Ft felett, Magyarországon belül, ingyenes.
A futárszolgálat a csomag Szolgáltatótól való átvételét követően e-mail értesítést küld a Vásárlónak, mely e-mailben található linkre kattintva a Vásárlónak lehetősége van a csomagszám alapján, a küldemény online történő követésére.
A futárszolgálat e-mail-ben és SMS-ben értesíti a Vásárlót a kiszállítás várható idejéről, általában a szállítás napján, a reggeli órákban. Szállítás kizárólag munkanapokon, 8-16 óra között, a futárszolgálat által jelzett napon és időintervallumban történik.
Gyakran tapasztalt probléma, hogy a Vevő nem kap értesítést az MPL rendszerétől a kézbesítés idejéről. A hibát többször jeleztük, az értesítés elmaradásáért felelősség a Szolgáltatót nem terheli.
A Szolgáltató minden esetben e-mail értesítést küld, azon a napon (vagy 1 nappal előtte), amikor az összekészített megrendelést átadja a futárszolgálatnak (rendelés lezárása). Ha ezen e-mail megérkezésétől számítva 24 órán belül nem kap a Vásárló a futárszolgálat rendszerétől, a kézbesítésről szóló e-mail vagy SMS értesítést, azt haladéktalanul jelezni köteles a Szolgáltató felé az info@sajtsziget.hu e-mail címen. Itt tájékoztatást kap megrendelése állapotáról és a "nyomonkövetés"-hez szükséges azonosító számról. Amennyiben a regisztrációban használt e-mail cím helytelen, és a Vásárló ez miatt nem kapja meg a megrendelése állapotáról a tájékoztató leveleket, az ebből falakadó károkért kizárólag a Vevő felelős.
Ha a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár további 2 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását. A forgalmazott termékek speciális voltára való tekintettel a kárveszély az első kézbesítés, illetve kézbesítési kísérlet megtörténtekor átszáll a vevőre.
A késedelmes átvételből fakadó problémákért kizárólag a Vevőt terheli felelősség.
Ha Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. A szállítás során keletkezett károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli, felelősség a szállítást végző Magyar Posta Zrt-t terheli. A Vásárló köteles a termékek mennyiségét és minőségét átvételkor ellenőrizni, a megfelelőséget a aláírásával elismerni. Vevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató minden minőségi kifogást továbbít a gyártó felé annak kivizsgálása érdekében.
A Vásárló köteles a megrendelt Árut átvenni!
Az át nem vett, és visszaérkezett csomagoknál a Vásárló köteles az okozott kárt megtéríteni! (Részletes tájékoztató az Át nem vett csomagok és az Elállás pontban olvashatóak.)
4.9.1 Szállítási határidők
A Szolgáltató a megrendeléseket mindig, garantált 1 napos szállítási határidő megjelölésével indítja, a megrendelés visszaigazolását követő 2-7 munkanapon belül.