, , , , ,

    Szállítási feltételek és a megrendelés átvétele

    Kizárólag webáruház vagyunk. Személyes vásárlásra, vagy a megrendelés személyes átvételére jelenleg nincs lehetőség!

    Aszf. 4.9. pontja alapján,Magyarországon belül

    Ha a szállítást a Gls futárszolgálata, végzi:

    A szállítás díja 30.000 Ft-os megrendelésig:

    •Címre

    • 2 kg-ig                                    1150 Ft      (906  Ft + Áfa)
    • 5 kg-ig                                    1570 Ft      (1236 Ft + Áfa)
    • 10 kg-ig                                  1800 Ft      (1417 Ft + Áfa)
    • 10 kg felett                             2800 Ft      (2205 Ft + Áfa)

     

    •Gls Csomagpontra és automatába     950 Ft        (748 Ft + Áfa)


    Ha a szállítást a Magyar Posta Zrt. , továbbiakban az MPL futárszolgálata, végzi:

     A szállítás díja 30.000 Ft-os megrendelésig:

    •Posta hivatalba                                  2365 Ft                 ( 1862 Ft + Áfa)

    •Posta Pontra                                       2365 Ft                 ( 1862 Ft + Áfa)


     Az itt feltüntetett díjak növekedhetnek a csomag mérete, súlya és az utánvét összege alapján.

    Ezekből a Szolgáltató - egyéni döntése alapján - jogosult kedvezményeket adni.

    A fenti díjak normál csomagra, 1 napos garantált kézbesítéssel, házhozszállítás esetén, hétfőtől – péntekig, 8 és 17 óra közötti bármikori kézbesítéssel értendők.

     

    A postaköltség   30.000 Ft felett, Magyarországon belül, ingyenes.


    A futárszolgálat a csomag Szolgáltatótól való átvételét követően e-mail értesítést küld a Vásárlónak, mely e-mailben található linkre kattintva a Vásárlónak lehetősége van a csomagszám alapján, a küldemény online történő követésére.

    A futárszolgálat e-mail-ben és SMS-ben értesíti a Vásárlót a kiszállítás várható idejéről, általában a szállítás napján, a reggeli órákban.  Szállítás kizárólag munkanapokon, 8-16 óra között, a futárszolgálat által jelzett napon és időintervallumban történik.

     

    Gyakran tapasztalt probléma, hogy a Vevő nem kap értesítést az MPL rendszerétől a kézbesítés idejéről. A hibát többször jeleztük, az értesítés elmaradásáért felelősség a Szolgáltatót nem terheli.

     

    A Szolgáltató minden esetben e-mail értesítést küld, azon a napon (vagy 1 nappal előtte), amikor az összekészített megrendelést átadja a futárszolgálatnak (rendelés lezárása).

    Ha ezen e-mail megérkezésétől számítva 24 órán belül nem kap a Vásárló a futárszolgálat rendszerétől, a kézbesítésről szóló e-mail vagy SMS értesítést, azt haladéktalanul jelezni köteles a Szolgáltató felé az info@sajtsziget.hu e-mail címen. Itt tájékoztatást kap megrendelése állapotáról és a "nyomonkövetés"-hez szükséges azonosító számról. 

    Amennyiben a regisztrációban használt e-mail cím helytelen, és a Vásárló ez miatt nem kapja meg a megrendelése állapotáról a tájékoztató leveleket, az ebből falakadó károkért kizárólag a Vevő felelős.

     

    Ha a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár további 2 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását. A forgalmazott termékek speciális voltára való tekintettel a kárveszély az első kézbesítés, illetve kézbesítési kísérlet megtörténtekor átszáll a vevőre. 


    A késedelmes átvételből fakadó problémákért kizárólag a Vevőt terheli felelősség.

     

    Ha Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.  A szállítás során keletkezett károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli, felelősség a szállítást végző Magyar Posta Zrt-t terheli.  A Vásárló köteles a termékek mennyiségét és minőségét átvételkor ellenőrizni, a megfelelőséget a aláírásával elismerni. Vevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató minden minőségi kifogást továbbít a gyártó felé annak kivizsgálása érdekében.



     A Vásárló
     köteles a megrendelt Árut átvenni! 


     Az át nem vett, és visszaérkezett csomagoknál a Vásárló köteles az okozott kárt megtéríteni! (Részletes tájékoztató az Át nem vett csomagok és az Elállás pontban olvashatóak.)

     

    4.9.1   Szállítási határidők

    A Szolgáltató a megrendeléseket mindig, garantált 1 napos szállítási határidő megjelölésével indítja, a megrendelés visszaigazolását követő 2-7 munkanapon belül.

     

    Szállítás külföldre

    (Feltöltés alatt...)

    Csomagot küldünk neked, regisztrációt követően, bármely EU-n belüli országba. A szolgáltatás díjait a megrendelés folyamán pontosan mutatja a rendszerünk.
    A költségek a Gls futárszolgálat díjszabásához igazodnak.

    Egyéb információkért keress e-mailben vagy massangeren.