, , , , ,

    Általános Szerződési Feltételek

    Általános Szerződési Feltételek

    A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) rendelkezik a Szolgáltató és a Vásárló jogairól és kötelességeiről a www.sajtsziget.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető webáruházban való böngészés és vásárlás kapcsán. Vásárló minden információt a Szolgáltatóról a „Kapcsolat” pontban (11. pont) és az 1. pontban talál. Jelen ÁSZF szabályozza a Honlapnak a Honlapon elérhető webáruházban vásárló, valamint a Honlapra belépő felhasználó (továbbiakban:Vásárló) általi használatának feltételeit, a Vásárlónak és Szolgáltatónak a Honlap használatával kapcsolatos jogait és kötelezettségeit.

    Jelen szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

     A Honlap működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségein (Kapcsolat pont) Vásárlók rendelkezésére áll.

    Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. A szerződés nyelve: magyar.

    Vásárló nem forgalmazhatja a megrendelt termékeket tovább a Szolgáltató beleegyezése nélkül.

    Vásárló a Honlap használatával elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.sajtsziget.hu/) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen szerződés határozatlan időre jön létre. 

    1.                          Szolgáltató adatai

     

    Cégnév: Sajtsziget Kft; 
    Székhely: 1223 Budapest, Nagytétényi út 180-196 
    Telefon: 0036203137062
    E-mail:  info@sajtsziget.hu 
    Adószám: 32367843-2-43 
    Számlavezető bank: OTP   Bank; Számlaszám: 11722010-21455807
    Cégjegyzékszám CG.01-09-420449



    Tárhely szolgáltató
    VM Linux Ltd

    Cím: International House, 24 Holborn Viaduct, London, EC1A 2BN
    Cégjegyzékszám: 3615064
    EU adószám: GB 726872406
    Elektronikus üzenetküldés: https://clustered.net/#contact
    Telefon: 0845 838 7799

    Futárszolgálat: 
    Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság
    Székhelye: Budapest, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
    Postacíme: Budapest 1540
    Cégjegyzékszám: 01-10-042463

     2.                         Alapvető rendelkezések

    2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi. évi V. törvény („Ptk.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

    2.2. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosított ÁSZF-et annak Honlapon való közzétételét követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. Vásárlók a Honlap használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a Honlap használatával kapcsolatos, a jelen ÁSZF-ben és a Honlapon más helyen elérhető valamennyi szabályozás automatikusan alkalmazandó.

    2.3. Vásárló, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett Honlapra, vagy a Honlapon előzetes regisztrációval vagy anélkül vásárol, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

    2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Honlap terjesztése tekintetében. Tilos a Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A Vásárlók azonban jogosultak a jelen ÁSZF-et közvetlen letölteni, nyomtatni, elmenteni, ez a jelen ÁSZF alapján a Vásárlók számára közvetlenül biztosított.

    3.                          Megvásárolható termékek köre

    3.1.A termékekre vonatkozóan minden ár, beleértve az akciós árakat is visszavonásig, vagy a raktárkészlet kimerüléséig érvényes. Ha már Vásárló megrendelte a terméket, az ár az adott Vásárló számára érvényben marad. A megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát és egyéb közterheket, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

    3.2. A honlapon a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

    3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Vásárlókat az akció időtartamáról. Amennyiben nincs határidő megjelölve az akció visszavonásig érvényes.

    3.4 Szolgáltató kizárólag végfelhasználókat szolgál ki, nagykereskedelemmel nem foglalkozik.

    4. A honlapon történő vásárlás menete

    4.1.  Regisztráció

    A Honlapon történő böngészés a Honlapon történő regisztráció után és regisztráció nélkül is lehetséges, a Honlapon történő böngészéshez  nem kötelező az előzetes regisztráció.

    A Honlapon történő vásárlásnak feltétele az érvényes regisztráció.

    Amennyiben Vásárló regisztrálni kíván a Honlapon, ezt egyszerűen és gyorsan, elvégezheti az oldal jobb felső sarkában található  „Regisztráció” gombra kattintva.

    A regisztrációs felületen, következő adatokat szükséges megadni a Szolgáltató részére:

    •   E-mail cím

    •   Jelszó (és jelszó még egyszer)

    Kérjük ellenőrizze, hogy helyesen adta e meg e-mail címét, mert minden tájékoztató levél és számla erre a címre fog érkezni. A már regisztrált e-mail cím, a későbbiekben nem módosítható. Kérésre a Szolgáltató törli.  A helyes e-mail címmel újra kell regisztrálni.

    Amennyiben a regisztrációban használt e-mail cím helytelen, és a Vevő ez miatt nem kapja meg a megrendelése állapotáról és a szállítás várható idejéről szóló  tájékoztató leveleket, az ebből falakadó károkért kizárólag a Vevő felelős.

    Vásárlónak ezen a felületen van lehetősége továbbá feliratkoznia, Szolgáltató hírlevelére.

    A regisztráció sikeréről Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vásárlót, melyben Vásárló egy összegző felület segítségével áttekintheti az általa a regisztráció során megadott adatokat.  Amennyiben nem kap visszaigazoló e-mailt pár órán belül, a problémát jelezze a Szolgáltatónak az info@sajtsziget.hu címen!

    A sikeres regisztrációt követően, Vásárló a Honlap tetején található „Bejelentkezés” menüpont alatt tud, belépési adatait megadva (e-mailcím, jelszó) belépni a Honlapra.

    A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

    A regisztrációt és/vagy bejelentkezést követően a jobb felső sarokban a saját nevére, majd a  „Profil lap” menüpontra kattintva, lehetősége van a Vásárlónak a számlázási és szállítási adatainak megadására, vagy az adatok módosítására. Az oldal alján a „Változtatások mentése” gombra klikkelve mentheti a módosításokat.

    Ugyanezen menüben lehetősége van a „Megrendeléseim” gombra való kattintással megtekintheti korábbi megrendeléseit, a „Kedvenceim” pontban megtekintheti kedvencnek megjelölt termékeit, a „ jelszóváltoztatás” menüpontban megváltoztathatja jelszavát, illetve a „Kijelentkezés” gombra kattintva, majd a kijelentkezés megerősítését követően kijelentkezhet a Honlapról.

    A regisztrációt követően a Honlapon a Vásárló automatikusan bejelentkezve marad és megkezdheti a vásárlást.

    Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

    Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info@sajtsziget.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

    Speciális esetekben a vásárlónak lehetősége van arra is, hogy a kiválasztott terméket a Szolgáltatótól a e-mailben, vagy postai úton megküldött levélben  rendelje meg - az Aszf.  1. pontjában megjelölt elérhetőségeken - függetlenül attól, hogy Vásárló regisztrált-e a honlapon. 

    Telefonon és egyéb üzenetben történő megrendelés leadásra nincs lehetőség.

    4.2.  Bejelentkezés

    Amennyiben Vásárló korábban már regisztrált a Honlapon, a Honlap jobb felső sarkában lévő „Bejelentkezés” szövegre kattintva a regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó megadásával tud a Honlapra bejelentkezni. Amennyiben a Vásárló ki kíván jelentkezni a Honlapról, ezt az oldal jobb felső sarkában lévő „Vásárlói fiók”, azon belül pedig a „Kijelentkezés” szövegre kattintva teheti meg.

    4.3.  Termékek ára

    A Honlapon megjelenített termékek vételára bruttóban van feltüntetve.

    A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség azonban nem kerül felszámításra.

    A termékek ára – alap  esetben - magyar forintban (HUF) vagy  (Ft) kerül feltüntetésre.

    Lehetőség van a képernyő jobb felső sarkában Euróra (EUR) váltani a pénznemet. Ebben az esetben a számla kiállítása és a vételár megfizetése is Euróban történik majd.

    A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a szállítás díját is, amennyiben a Vásárló olyan szállítási módot választott, amelyért a Szolgáltató díjat számít fel.

    Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően, bárki számára felismerhető módon, hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a Honlapon hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibásan feltüntetett ár esetén, Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli-e valós áron a terméket vagy sem.

    4.4.   Megrendelés

    A Honlapon keresztül a Vásárló megrendelést adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre.

    Vásárló a Honlapon megrendelhető, kategóriákba rendezett termékek között a Honlapon található termékkategória menüpontok valamelyikére kattintást követően böngészhet, és választhatja ki a megrendelni kívánt terméket, állíthatja össze kosarát.

    Vásárlónak lehetősége van a Honlap tetején található „Keresés” kereső mezőt kitöltve, az általa megvásárolni kívánt termékre név szerint is rákeresni. Ha a Honlapon eladásra meghirdetett valamely termék megfelel a Vásárló keresésének, akkor a rendszer azt megjeleníti. A keresés eredményeképpen a termékek ugyan úgy jelennek meg, mint a fenti menüpontok esetén. Ugyan úgy lehetőség van lapozásra és a termék részletes tulajdonságainak megtekintésére is.

    Vásárló a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, illetve esetlegesen egyéb választható tulajdonságáról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat.

    A kiválasztott termék részletes adatlapján megtalálja minden megvásárolható terméknél a kosárba tétel gombot, mely előtt egy kis rubrikában a megvásárolni kívánt mennyiséget, darabszámot adhatja meg. A kosárba tétel gomb megnyomása után a kiválasztott termék a kosárba kerül, melyről a honlap visszajelzést ad vagy egy felugró üzenet formájában, vagy a kosár részletes tartalmának megjelenítésével.

    Ha a Vásárló a „Kosárba rak” gombra kattint, akkor a terméket mintegy lefoglalja. Ez azt jelenti, hogy a termék 1 órás időtartamban a kosárban marad, azt addig más Vásárló a kosarába rakni nem tudja. Ha a Vásárló az adott terméket azonban nem veszi meg, akkor a termék egy óra elteltével kikerül a kosarából és az más Vásárlók számára elérhetővé válik.

    A kosár tartalmát (a kiválasztott termék darabszámát, és a megrendelés összegét) Vásárló,  a "Kosár" ikonra kattintva ellenőrizheti.  A kosár felületen a Vásárló részletesen megtekintheti és ellenőrizheti a kosárba helyezett termékek listáját, azok bruttó árát, valamint az összegző táblázat alján a megrendelés végösszegét.

    Ezen a felületen a Vásárló még bármikor módosítani tud kosarának tartalmán,  a virtuális kosarához további termékeket adhat, a kosarának a tartalmát tetszőlegesen módosíthatja például megváltoztathatja a kosárban lévő termékek darabszámát, vagy terméket távolíthat el a kosárból a törlés gombot szimbolizáló X-re kattintva. Amennyiben a kosárban szereplő termékek mennyiségét megváltoztatja, a változtatásokat követően kattintson a termékek felsorolása alatt található "Frissítés" gombra, ekkor a kosár automatikusan újraszámolja az árakat, és rögzíti a változtatott mennyiségeket. 

    A "Vásárlás folytatása” gombra kattintva Vásárlót a Honlap visszanavigálja a kezdőoldalra, ahol Vásárló folytathatja a Honlapon történő böngészést.

    A „Tovább a pénztárhoz” (vagy  „Megrendelem”)  gombra kattintással a Vásárló tudja véglegesíteni a rendelését és beírni a szükséges adatokat.

    A megjelenő felületen a Vásárlónak kötelezően meg kell adnia a Számlázási adatokat.

    Vezetéknév

    Keresztnév

    Cégnév (cég esetén)

    Adószám (amennyiben rendelkezik vele)

    Telefonszám

    E-mail cím

    Ország

    Irányítószám

    Város

    Utca, házszám

    Megjegyzés (nem kötelező)

    Amennyiben a vevő (cég, egyéni vállalkozó, őstermelő, stb…)  rendelkezik adószámmal (melynek formátuma xxxxxxxx-x-xx) azt - a számla kiállítás érdekében - köteles a rendszerben rögzíteni!

    Ha a szállítási cím eltér a számlázási címtől, akkor a "Szállítási cím” részben meg tudja adni szállítási adatait. 

    Fizetési mód : 

    • Utánvét

    • Átutalás  (Csak speciális esetekben, a Szolgáltató által, a számlázz.hu rendszerén keresztül kiküldött Díjbekérő alapján.)

    • Bankkártyás fizetés, OTP Simple rendszerén keresztül.  A fizetési oldalon  előforduló  rendszerlassulásért, fizetési fennakadásért, az eladó fél felelősséget nem vállalmi nem tud. Ilyen esetben kérjük próbálkozzon későbbi időpontban, vagy válasszon egyéb fizetési módot.

    A következő képernyőn lehetősége van még a megrendelés véglegesítése előtt a megrendelt termékek, a szállítási és fizetés mód, illetve a megadott adatok ellenőrzésére! Amennyiben az adatokban hibát talál, lépjen vissza és korrigálja a hibás, például elgépelt adatokat! 

    Ha minden adatot rendben talál, akkor jelölje be az Ászf. és egyéb feltételek elfogadásának igazolását, illetve a fizetési kötelezettség keletkezésének elfogadását jelző mezőt/mezőket és kattintson a "Megrendelem" gombra!

    A rendelés feladása tehát a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

    Sikeres megrendelés esetén honlapunkon megjelenik a sikeres vásárlást megköszönő oldal, illetve e-mailben is visszaigazoljuk automatikusan a vásárlást. Ha a vásárlást visszaigazoló e-mailünk nem érkezne meg Önhöz 10-15 percen belül, akkor kérjük, ellenőrizze, hogy e-mail címét helyesen adta-e meg honlapunkon és hogy az e-mailünk nem került-e véletlenül a spam, vagy promóciók mappájába! 

    Sikeres rendelést követően a kosár tartalma üres állapotba kerül. Amennyiben befejezte a vásárlást és be van jelentkezve a honlapra, a jobb felső sarokban van lehetősége a honlap bezárása előtt kijelentkezni a rendszerből. 

    A megrendelésének állapotát a regisztrált Vásárló a megrendelés teljesítéséig figyelemmel kísérheti a fiókjába történő bejelentkezés után a Személyes adatok részben "Rendeléseim” feliratra kattintva. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

    4.5. Adatbeviteli hibák javítása

    Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a ”Törlés” feliratra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

    4.6. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

    A Vásárló által elküldött megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

    Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt azonnal (legkésőbb a megrendelés futárszolgálatnak történő átadásáig, melyről a Szolgáltató értesítő e-mailt küld, a Vevő részére ) jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

    Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

    E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között.

    A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

    4.7. A megrendelések feldolgozása és a szerződés teljesítése

    Ha Szolgáltató az Ászf.-ben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni, vagy csere-lehetőséget, vagy kedvezményt felajánlani. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

    Kérdés esetén Szolgáltató a 11. pontban rögzített ügyfélszolgálatán áll a Vásárlók rendelkezésére. A költségek viseléséről, valamint a megfelelő helyettesítő termékkel történő teljesítésről Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles Vásárlót tájékoztatni.

    Amint a csomagot Szolgáltató feladta, erről tájékoztatja Vásárlót e-mailben, ha Vásárló a csomag számát szeretné tudni, kérésre azt is elküldi Szolgáltató a részére. A kiszállításra ezen értesítést követő munkanapon kerül sor, így általában megrendeléstől számított 2 munkanapon belül Vásárló kézhez kapja a megrendelt árut.

    4.8. Díjbekérő

    Amennyiben a Vevő az átutalásos fizetési módot választotta, a Szolgáltató Díjbekérőt küld az e-mail címére a számlázz.hu-n keresztül. A Díjbekérő tartalmaz minden szükséges adatot az átutalás megindításához, illetve ezen a felületen van lehetőség közvetlen bankkártyás fizetésre.

    4.9. Szállítási feltételek és átvétel

    A szállítást minden esetben GLS futárszolgálata végzi.

    A szállítás kérhető:

    • Címre

    • Átvételi pontra

    Csomag automatába

    A futárszolgálat a csomag Szolgáltatótól való átvételét követően e-mail értesítést küldd a Vásárlónak, mely e-mailben található linkre kattintva a Vásárlónak lehetősége van a csomagszám alapján, a küldemény online történő követésére.

    A futárszolgálat e-mail-ben és SMS-ben értesíti a Vásárlót a kiszállítás várható idejéről, általában a szállítás napján, a reggeli órákban.  Szállítás kizárólag munkanapokon, 8-16 óra között, a futárszolgálat által jelzett napon és időintervallumban történik.

    A Szolgáltató minden esetben e-mail értesítést küld, azon a napon (vagy 1 nappal előtte), amikor az összekészített megrendelést átadja az GLS-nek.  Ha ezen e-mail megérkezésétől számítva 24 órán belül nem kap a Vásárló az GLS rendszerétől, a kézbesítésről szóló e-mail vagy SMS értesítést, azt haladéktalanul jelezni köteles a Szolgáltató felé az info@sajtsziget.hu e-mail címen. Itt tájékoztatást kap megrendelése állapotáról és a "nyomonkövetés"-hez szükséges azonosító számról. Amennyiben a regisztrációban használt e-mail cím helytelen, és a Vevő ez miatt nem kapja meg a megrendelése állapotáról a tájékoztató leveleket, az ebből falakadó károkért kizárólag a Vevő felelős.

    Ha a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását. A forgalmazott termékek speciális voltára való tekintettel a kárveszély az első kézbesítés, illetve kézbesítési kísérlet megtörténtekor átszáll a vevőre. A késedelmes átvételből fakadó problémákért kizárólag a Vevőt terheli felelősség.

    Ha Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.  A szállítás során keletkezett károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli, felelősség a szállítást végző GLS-t terheli.  A Vásárló köteles a termékek mennyiségét és minőségét átvételkor ellenőrizni, a megfelelőséget a aláírásával elismerni. Vevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató minden minőségi kifogást továbbít a gyártó felé annak kivizsgálása érdekében.

    Vevő köteles a megrendelt Árut átvenni.

    4.9.1   Szállítási határidők

    A Szolgáltató a megrendeléseket mindig, garantált 1 napos szállítási határidő megjelölésével indítja, a megrendelés visszaigazolását követő 2-7 munkanapon belül.

    4.9.2    Szállítási költségek

    Gls futárszolgálat  aktuális díjszabáshoz igazodik. 

    Ebből a Szolgáltató - egyéni döntése alapján - jogosult kedvezményeket adni.

    A megrendelés  folyamatában, összesítésekor az adott rendelésre vonatkozó szállítási költségek pontosan elolvashatóak.

    A hatályos díjszabás a Honlapon a Szállítási feltételek menüpontban található.

    4.9.3   Át nem vett, és a Szolgáltatóhoz visszaérkezett csomagok és a keletkezett fizetési kötelezettség

    Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját!

    Át nem vett, és a Szolgáltatóhoz visszaérkezett csomagok esetében a Szolgáltató írásban értesíti a vevőt a Megrendelése visszaérkezéséről. Amennyiben a Vevő az értesítő  email  elküldését követő 2 napon belül úgy nyilatkozik, hogy kéri a csomag újbóli kiküldését, köteles a Szolgáltató bankszámlájára az eredeti Vételárat + az újbóli szállítás költségét átutalni. Az összeg bankszámlára érkezése után a Szolgáltató újból kiküldi a megrendelést.

    Át nem vett, és a Szolgáltatóhoz visszaérkezett csomagok esetében, ha a Vevő nem kéri az újbóli kiküldést, vagy 2 napon belül nem nyilatkozik, minden esetben köteles megtéríteni a Szolgáltató részére a csomagolással (csomagolóanyagok + munkadíj),  és a szállítással  (oda-vissza út) felmerült költségeket.  Továbbá köteles megtéríteni minden olyan termék teljes vételárát, mely romlandónak minősül és/vagy  speciális tárolási körülményeket kíván,  +  ezen termékek megsemmisítési költségét. 

    Ezen összegről a Szolgáltató számlát állít ki és küld meg  a Vevőnek.  A számla, a fizetési határidő letelte után, a  jogszabályok szerint, végrehajtható.

    Azon Vevők akiknek – bármilyen okból kifolyólag – visszaérkezett a csomagjuk, a továbbiakban kizárólag előre utalással vásárolhatnak a Szolgáltatótól.

    4.10. Fizetési feltételek

    4.10.1. Fizetés utánvétellel

    A termék ellenértékének kiegyenlítése utánvétellel történik. Így a Vásárló a megrendelt áruk minőségi és mennyiségi átvételét követően, készpénzzel (vagy bankkártya használatával) köteles a kézbesítést végző kollégának a csomag átvételekor kifizetni a Vételárat.

    4.10.2. Átutalás

    Amennyiben Vásárló ezt a fizetési módot választotta a vásárlási folyamat során, Szolgáltató a Vásárló megrendelésének megérkezését követően - a számlázz.hu rendszerén keresztül - elküldi Vásárló részére a bankszámlaszámot, azonosítót és a teljes vételárat tartalmazó Díjbekérőt.  Amint a Szolgáltató bankszámláján jóváírják a megrendelés ellenértéket, Szolgáltató elküldi Vásárlónak a megrendelt termékeket. 

    4.10.3. Bankártyás fizetés

    4.10.3.    A kedvezmények és kuponok ajándékkártyák felhasználása

    A Szolgáltató különböző kedvezményeket biztosíthat a Vásárlók számára. Minden egyes kedvezmény felhasználásának különböző feltételei vannak.

    A felhasználási feltételek leírása közvetlenül az engedményt biztosító kupon információs részében, vagy a Honlapon az „Akciók” menüpont alatt találhatóak meg. Ha a felhasználási feltételek értelmezése nehézséget okoz, a Szolgáltató segítséget nyújt azok értelmezésében a jelen Ászf.-ben rögzített elérhetőségein.

    A kedvezmények és kuponok felhasználása: Minden kedvezményt vagy kupont csak egyszer lehet felhasználni, kivéve, ha a kuponon lévő szöveg kifejezetten eltérően rendelkezik. Abban az esetben, ha Vásárló többször szeretné felhasználni ugyanazon kupont annak ellenére, hogy a kupon csak egyszeri felhasználásra jogosít, a Szolgáltatónak jogában áll megtagadni a kedvezmény érvényesítését. 

    Amennyiben az ajándékkártya értéke nagyobb, mint a megrendelésé, akkor a különbség nem vihető át a következő megrendelésre és nem követelhető annak visszautalása. Abban az esetben, ha a kupon felhasználása ellenkezik a Szolgáltató üzleti feltételeivel, a Szolgáltatónak jogában áll a kupon felhasználását visszautasítani. Ebben az esetben a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót és lehetőséget biztosít a kedvezmény vagy akció igénybevétele nélküli vásárlásra.

    4.11.    Vásárlás Magyarországon kívülről, de EU határain belül

    Az érvényben lévő jogszabályok alapján, amennyiben a Vevő rendelkezik érvényes – nem magyar -  EU adószámmal, és azt az adatlapon fel is tünteti, továbbá szállítási címként Magyarországon kívüli címet jelöl meg, 0% Áfa-t köteles fizetni. Az adószám érvényességét a rendszer automatikusan ellenőrzi.

    Megrendelés leadását követően Díjbekérőt (Proforma) küld a Szolgáltató a számlázz.hu rendszerén keresztül a megadott e-mail címre. 

    A Díjbekérőn található adatok alapján köteles a Vevő a teljes összeget (vételárat és a szállítási költséget) a megadott bankszámlára átutalni. A megjegyzés rovatban feltüntetni megrendelésének számát.

    Ezen a felületen van lehetőség egyszerű,  bankkártyával történő fizetésre is.

    Az átutalás megérkezésétől számított 2 munkanapon belül a megrendelt termékeket postázzuk a megadott címre.  Országtól függően 3-7 munkanap a várható szállítási idő.

    4.12. Számla

    Szolgáltató tételes  számlát állít ki, melyet minden esetben elektronikusan megküld a megrendelőnek a számlázz.hu rendszerén keresztül, „E Számla” formátumban.  Utánvét esetén a megrendelés átvételének visszaigazolását követően, vagy átutalásos fizetési mód esetén, a vételár Szolgáltató számlájára történő beérkezését követően.

    5.                          Elállás és felmondás joga

    Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

    5.1. A Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Fogyasztó jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

    Az elállási határidő termék adásvételére irányuló szerződés esetén attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi, több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

    5.2. Ha a Vásárló elállási vagy felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: R-Mil Kft, 1085 Budapest, József krt. 69. fsz. 1. vagy info@sajtsziget.hu

    5.3. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát , ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási/felmondási nyilatkozatának megérkezését. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

    5.4. A fentiek nem érintik a Fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

    5.5. Az elállás/felmondás joghatásai

    5.5.1. Ha Fogyasztó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vásárló a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

    5.5.2. Fogyasztó köteles Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Szolgáltató részére. A termék visszaküldésének költségét Fogyasztó viseli.
    Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
    A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

    A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek megtérítését. Szolgáltató követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

    Abban az esetben, ha a termék hiányos, sérült vagy láthatóan használt állapotban lett visszajuttatva, a Szolgáltató a kár megtérítését igényelheti.


    5.5.3.   Kivételek

    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban:
     Kormányrendelet) 29. §  alapján nem illeti meg a jelen 5. pont szerinti elállási jog többek között

    d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

    e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza

    A Szolgáltató által forgalmazott termékek több mint 95%-a a kivételek közé sorolandó!

    5.6. Vásárlónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli.

    5.7. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatályos állapotban itt érhető el.

    5.8. Vásárló egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen ÁSZF 11. pontjában található elérhetőségeken.

    6.                          Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

    6.1. Kellékszavatosság

    Milyen esetben élhet Vásárló a kellékszavatossági jogával?

    Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

    Milyen jogok illetik meg Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?

    Vásárló - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

    Milyen határidőben érvényesítheti Vásárló kellékszavatossági igényét?

    Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

    Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

    6.2. Termékszavatosság

    Milyen esetben élhet Vásárló a termékszavatossági jogával?

    Ingó dolog (termék) hibája esetén Vásárló - választása szerint - a 6.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Milyen jogok illetik meg Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

    Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti a Ptk. 6:168. § (1) bekezdése alapján.

    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    Milyen határidőben érvényesítheti Vásárló termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

    - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

    - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. A Vásárló termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

    ***

    A Vásárló kellék- és termékszavatossági igényét e-mailben vagy levélben érvényesítheti a Szolgáltatónak a „Kapcsolat” pontban (jelen ÁSZF 11. pontja) feltüntetett ügyfélszolgálati elérhetőségein. A „Kapcsolat” pontban (11. pont) Vásárló megtalálja a megfelelő információkat, Szolgáltató munkatársa elmondja a teendőket. A reklamáció folyamatáról és eredményéről Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. A reklamációhoz szükséges, hogy azt Vásárló írásban is megtegye. Le kell írnia a hibát, valamint fel kell tudnia mutatni a számlát.

    6.3. Jótállás

    Kizárólag a műszaki cikkekre, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.

    7.                          Vegyes Rendelkezések

    7.1. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, hatálytalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, hatályosságát és érvényesíthetőségét nem érinti.

    7.2. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

    8.                          Panaszkezelés rendje

    8.1. A Honlap célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a jelen ÁSZF „11. Kapcsolat” pontjában rögzített elérhetőségeken e-mail-ben, szóban telefonon vagy postai úton is közölheti.

    8.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadja, a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, vagy ha mindez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

    8.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató köteles a beérkezését követő 30 napon belül írásban megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltató megindokolja. A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

    8.4. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

    Amennyiben Szolgáltató és Vásárló közötti fogyasztói jogvita tárgyalásos úton nem rendeződik, a Vásárló (fogyasztó) számára az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:

    1.                          a fogyasztó jogosult a lakóhelye, tartózkodási helye vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésére:

    Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület kizárólagosan jogosult eljárni az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén. A Budapesti Békéltető Testület internetes elérhetősége: http://bekeltet.hu/

    A Budapesti Békéltető Testület elérhetősége: cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., telefon: 06-1-488-2131, Fax: 06-1-488-2186, E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu.

    Békéltető Testületek elérhetősége a következő elektronikus linkre kattintva tekinthető meg:https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

    A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

    2.                          a fogyasztó jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni panasszal,

    3.                          a fogyasztó jogosult vitarendezési eljárást kezdeményezni az Európai Unió online vitarendezési platformján, amely a következő elektronikus linkre kattintva érhető el:

    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

    Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók ezen fogyasztói jogvitáikat a következő elektronikus linkre kattintva megjelenő felületen keresztül beadott panasz útján rendezzék.

    https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

    Az online vitarendezési felület használata: a fenti elektronikus linkre kattintva megnyílik az online vitarendezési platform, ahol a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére az online felületen keresztül.

    4.                          Bírósági eljárás kezdeményezése

    Szolgáltató és Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Vásárló és a Szolgáltató a jelen ÁSZF hatálya alá tartozó esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budai Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembe vételével a Székesfehérvári Törvényszék kizárólagos illetékességét.

    9.                          Elektronikus számla

    A fogyasztók számára Szolgáltató elektronikus számlát állít ki a megrendelésről. Ez bármikor letölthető abból az e-mailből, amiben arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy a csomagot átadta a futárszolgálatnak. Az elektronikus számlát le tudja tölteni a felhasználási fiókján keresztül, valamint bármikor lekérhető az info@sajtsziget.hu e-mailen is.

    10.                       Adatvédelem

    A Honlap adatkezelési tájékoztatója itt érhető el: https://www.sajtsziget.hu/adatvedelem 

    11.                       Kapcsolat

    Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

    ·                                 Név: sajtsziget.hu

    ·                                 Tel.: +36204527202

    ·                                 E-mail: info@sajtsziget.hu

    ·                                 Levelezési cím: 1085 Budapest, József krt 69. fsz. 01.

    Szolgáltató az értékesítést követően a fenti ügyfélszolgálatának elérhetőségein áll bármely kérdésben a Vásárlók rendelkezésére munkanapokon 8-12 óra között.